Kız Nasıl Tavlanır

Olum Bak Burada kızlar nasıl ayarlanır yazdık artık gerisi size kalmış ok uyarı kız istemiyosa yanaşma benden sölemesi abisi vardır belki.. :)
_________________________________________________________________

Aslın da önce aşkın ne olduğunu bilmeliyiz demii
________________________________________

AŞK NEDİR SİZCE?

BENCE KARŞINDAKİNİN GÖZLERİNE BAKARKEN İÇİNE AKMAKTIR,
ELİNİ TUTARKEN İÇİNDE KOPAN O ÇILGIN KIVILCIMIN TADINA VARMAKTIR.
YÜZÜNÜN HER HATTINI HER AN ANMAKTIR.
SAATLERCE ÖYLECE SUSUP KALMAK,YERİ GELDİĞİNDE DE DİLİNDEN DÜŞÜRMEMEKTİR.
KARŞINDA DURURKEN BİRDEN
YERİNDEN KALKIP ANİDEN DUDAKLARINA YAPIŞMAYI İSTEMEKTİR.
AŞK,KORKMAYI,TATLI SERT BAĞRIŞMAYI,YERİNDE KISKANÇLIĞI,SABIRSIZLIĞI,YERLİ YERSİZ ARSIZLIĞI GEREKTİRİR.
AŞK ÖYLE BİR DUYGUDUR Kİ KENDİNİ SALIVERİRSİN BİR BOŞLUĞA ÖYLECE HAREKETSİZ KALIRSIN.SANKİ DÜNYA YANSA UMRUN OLMAZ.
AŞKI ŞİDDETLİ YAŞAYANLARDAN MISIN?O ZAMAN KORK BAKALIM DAHA
SENİ ÇOK ŞEY BEKLİYOR.HERGÜNÜN BİRBİRİNDEN FARKLI OLACAK
MACERAYA HAZIR MISIN?



1.Ders(nerede ne yapmalı?)

ilk buluşmada mutlaka bakımlı olun.tmm raconunuza ters ise metroseksüel olmayın ama araştırmacılar diyor ki (bunun da araştırması mı olurmuş hıh) ilk imaj ilk buluşmada ve ilk 10 dakika içerisinde oluşurmuş önemli bişey yazıyorum yanii ciddiye alın artık!

-ne olursa olsun görgü kurallarına uyun. ama yerine göre davranmayı da unutmayın. kamptayken çatak bıçak peçete arasanız gösteriş budalası olduğunuzu düşünürler...

-durup dururken gülümseyin (dayanılmaz oluyo bazen)

-çıkmak istiyorsanız şunları yapmanızı tavsiye ederim:
...kızın telefon numarasını kızdan deil başka birinden isteyin ve ona bi msj çekin isim yazmayın ama siz olduğunuzu anlasın (başıma geldi)
...diğer kızlardan farklı davranın ona
...ilgilendiği şeylerle onun ilgilendiğinin üç katı ilgilenin
...arkadaşlarınızdan yardım isteyim sizi sağda solda çok övsünler tabi abartmadan
...msn de kız bi kelime yazdıysa siz 5 kelime yazın
...msj la çıkma teklif asla etmeyin mutlaka yüzyüze olun
...ve eğer kız anladıysa sizin ondan hoşlandığınızı hiç vakit kaybetmeyin sakın ha hemen teklif edin yoksa çok berbat olabilir sonunuz...

-tamam alttaki günlük tarzı yazıları okumasanız da olur beyler...evet ikinci altın kural:il-ti-fat! hele hele kızlara gerçek olmayn iltifatlar ederseniz (ama sahtekarlığa gitmeyin haa bozuşuruz) sizin yüzeysel değil iç güzelliğini görebilen harika bir insan olduğunuzu düşünür...

Başka Bir Bakış Açısı !

kızlar çoğu zaman romantiktir ama nerde ne yapılacağını bilen yaratıklardır.onu öpmek istediniz diyelim yanağından bile olsa ailesini düşünmelisiniz aşiret mi annesi babası nasıl tipler? gözünüzün önüne getirin biri sizi görünce ne olur?hadi anlayışlılar iki kurşun sıkmadılar ayaklarınıza kız utanmaz mı? ve bu olayda kızın ailesinin sizden haberi olması çok önemlidir.çünkü bir tesadüf sonucu sizden haberi olursa kızın sizden soğuması için elinden geleni yapar annesi.gıcıktır bi kere.sizin katlarınız yatlarınız olmaz çoğu zaman ama o kızının geleceğini düşünüyordur...gıcıklığın diğer tanımı tabi...neyse
karıştırdım yaaaa.......

Ama bak bunlar benim fikrim işe yaramazsa bana bişey söylemeyin o zaman sizde bi sorun vardır ok (:

Yorum Yaz